ماساژ برای پوکی استخوان (استئوپروز) Osteoporosis

زمانی که یک عمل رایج مثل عطسه کردن یا چرخاندن دستگیره در، باعث شکستگی استخوان می­شود، غالباً اولین شاخص برای بروز اُستئوپروز است. حتی با اینکه این عارضه، بیش از نیمی از جمعیت بالای 50 سال را، مطابق با آمار "National Osteoprosis Foundation"، تحت تاثیر قرار می­دهد، این بیماری تحلیل برنده استخوان، غالباً سارق خاموش نامیده می­شود. چون مردم تا زمانی که یک استخوان تحت تاثیر قرار نگیرد، متوجه آن نمی­شوند.

استئوپروز، علاوه براستئوآرتریت و آرتریت روماتوئید، بیماری سیستم اسکلتی بدن است.

 در"Mayo Clinic"مشاهده می­شود که استئوآرتریت زانو با ماساژ بهبود یافته است. livestrong گزارش می­کند که ماساژ قادر به کمک به انواعی از وضعیت­های تاثیرگذار بر سیستم اسکلتی و عضلانی است.

بهبود درمان

 در کنار ارائه انواعی از ریلکسیشن عمیق که حس بهتر بودن را افزایش می‌دهد، ماساژ، همچنین گردش خون و مایعات لمفاتیک را که سموم را به خارج از اندام­ها می­برند، افزایش می­دهد. این روند حذف مواد زائد متابولیک، منجر به سالم­ترشدن بدن شده و بدن بهتر با چالش­های استئوپروز مقابله می­کند.

به‌علاوه ماساژ مستمر منجر به کاهش فشار خون، اضطراب کمتر، خواب بهتر، افزایش سطح انرژی، ریلکس‌شدن عضلات کشیده و نرم شدن مفاصل سخت می­شود.

احتیاط

 هنگامی که استخوان­ها شکننده هستند، شما نیاز به یک تراپیست حاذق دارید. تمامی افراد خبره در مراکز ما مورد تایید هستند. لطفا قبل از آغاز جلسه ماساژتان، به تراپیست خود بگوئید که دنبال چه هستید. شما می­توانید برای ریلکسیشن، گردش خون، تنفس بهتر و انواع دیگری از اهداف تمرکز کرده و از مزایای یک ماساژ ریلکسی اختصاصی بهره­مند شوید.

می خواهم ماساژ بگیرم