ماساژ برای شانه یخ زده Frozen Shoulder

هنگامی که شامپو کردن موها و یا گذاشتن دست­ها بر شانه دوستان برای گرفتن یک عکس سخت بنماید، مشکل ممکن است، کپسولیت چسبنده باشد. این مشکل به عنوان شانه یخ‌زده شناخته می­شود و این سفتی و درد در مفصل شانه ممکن است بیش از یک سال یا حتی دو سال طول بکشد. از آن‌جایی که کپسول بافت همبند احاطه کننده تاندون­های شانه، استخوان­ها و لیگامان­ها، سفت­تر می­شود (به دلایلی که هیچ­کس هنوز نمی­داند)، حرکات به تدریج دردناک­تر می­شوند. این اولین مرحله شانه یخ­زده است. درد طی مرحله بعد کاهش یافته اما سفتی ناحیه ادامه داشته و گستره حرکات کاهش می­یابد. در مرحله انتهایی، موسوم به Thawing (وارفتن)، گستره حرکات و قدرت شانه به کندی باز می­گردد.

ماساژ ریلکسی مستمر چگونه کمک‌کننده است؟

با ماساژ، شانه یخ­زده شما به حالت نرمال باز می­گردد. این مرکز، زندگی با این عارضه را راحت­تر کرده است. تکنیک‌های مختلف ماساژ، عضلات را در ناحیه مورد نظر ریلکس می­کند. یعنی شانس کمتری برای آماس وجود داشته که در عوض منجربه سختی و تورم می­شود. به‌علاوه، ماساژ ریلکسی مستمر قادر به کمک به بهبود گستره حرکات است. مفاصل سفت، ارتجاع­پذیری را محدود ساخته اما ماساژ جریان خون را در بافتهای مورد نظر که نیازمند مواد مغذی ارائه شده با خون پر اکسیژن هستند، افزایش می­دهد.

انواع ماساژ برای بهبود شانه یخ زده

ماساژ سوئدی درواقع منجر به افزایش سطح اکسیژن در خون شده که باعث کاهش سموم عضلانی و افزایش گردش خون می­شود. ماساژ تریگرپوینت جایی که شما فعالانه محل و شدت احساس را شناسایی می­کنید، اجازه مدیریت طبیعی درد مزمن را می­دهد. غالباً یک درمان تک جلسه نیز منجر به کاهش قابل توجه درد می‌شود. جلسات ریلکسی مداوم، حتی تسکین بهتری را در پی دارد.

می خواهم ماساژ بگیرم