ماساژ برای میگرن

میگرن چیست؟

میگرن با درد متوسط تا شدید و احساس ضربان در سر مشاهده می‌شود که ممکن است با تهوع و نیز حساسیت به نور همراه باشد. در برخی موارد، این سردردها دردناک هستند یا قبل از علائم هشداری و یا همراه با یک علامت هشداری حسی، مثل جرقه­هایی از نور، نقاط کور یا مورمور شدن دست یا پا به وجود می‌آیند.

خوشبختانه مدیریت درد میگرنی به طور قابل توجهی طی دهه گذشته افزایش پیدا کرده است. گرچه همچنان درمان قطعی وجود ندارد، اما با این حال داروها امروزه موثرتر هستند. به‌علاوه، درمان­های جایگزینی مانند ماساژ ریلکسی مستمر نیز در کاهش تعدد و شدت میگرن موثر بوده­اند.

ماساژ چگونه می­تواند به مدیریت درد میگرنی کمک کند؟

ماساژ روشی موثر برای مدیریت استرس و تسکین تنش­هاست، که این دو مورد از مهم­ترین علل سردردهای میگرنی هستند.

تحقیقات در موسسه لمس دانشگاه میامی (Touch Institute of the University of Miami) نشان می‌دهد که ماساژ در کاهش سردرد، بهبود اختلالات خواب و علایم دی‌استرس و افزایش سطح سروتونین در افراد بالغ مبتلا به سردردهای میگرنی نقش موثری دارد. ماساژتراپیست‌های مراکز ما قادر به سرویس­دهی برای کاهش علایم و دردهای مرتبط با میگرن هستند و در نتیجه شما تسکین طولانی‌مدت و راحتی ذهن را تجربه می­کنید.

 

 

چه تکنیک­هایی مورد استفاده هستند؟

ماساژتراپیست‌های مراکز ما، انواع متنوعی از تکنیک­ها را در کار خود مورد استفاده قرار می­دهند. بسته به شدت سردرد یا میگرن شما، تراپیست­های ما ممکن است از ماساژ رفلکسولوژی، ماساژ سوئدی یا ماساژ سر و صورت و یا ترکیبی از دیگر روشهایی که متناسب با نیازها و درخواست شما هستند، استفاده کنند.

آیا تسکین پایدار ممکن است؟

میگرن و انواع دیگر سردردها، یکی از اصلی­ترین شکایات وارد شده از طرف بیماران در مطب‌های پزشکان هستند.

 "The Mayo Clinic" توصیه می­کند که افراد بیمار مبتلا به میگرن، حداقل روزی نیم­‌ساعت مشغول انجام کاری ریلکس‌کننده یا کاری که ریلکس‌کردن عضلات نیز جزئی از آن است، را در برنامه­شان بگنجانند.

 با عضویت در یکی از مراکز ما، شما میتوانید از انواع ماساژ در کل سال با نرخ عضویت پائین لذت ببرید. این موضوع به ویژه در مدیریت میگرن و سردردهای شدید، کمک کننده است و شما می­توانید به‌راحتی به هریک از شعبات مراکز ما در سراسر کشور قبل ویا طی رخداد علایم مراجعه نمایید. لطفا درصورت وجود هرگونه نگرانی با پزشک متخصص خود نیز مشورت داشته باشید.

می خواهم ماساژ بگیرم