ماساژ برای زانو

درد زانو غالباً می‌تواند از درون بدن تا بیرون را در بر بگیرد. زانوهای شما کل وزن بدن شما را تحمل می­کنند و همواره بهخوبی پاسخگوی این موضوع نیستند. افراد بالغ غالباً با اُستئوآرتریت (Osteoarthritis) دست و پنجه نرم می­کنند، استئوآرتریت شایعترین بیماری مزمن مفصلی است. استفاده بیش از حد از مفاصل باعث استئوآرتریت میشود. که در این بخش منظور از استئوآرتریت، مفصل زانو است. موسسه درد در آمریکا (The American Pain Institude) می­گوید که حدود 30% از افراد با سن 65 سال و بالاتر، احساس درد و سفتی را در زانوهای خود به همراه دارند.

ماساژ پس از جراحی

عمل جراحی جایگزینی کامل زانو، به طور پیشرونده­ای افزایش پیدا کرده است اما سفتی آن یک مشکل جانبی است. بافت اِسکار ناشی از جراحی، در هر مریضی، متفاوت است. اما این بافت سخت ممکن است باعث محدود تر شدن گستره حرکات شود. ماساژ در از بین رفتن این بافت اِسکار موثر بوده و روند بهبود و ریکاوری را تسهیل و تسریع می­بخشد.

مطابق با سخنان دکتر داوید کاتز از دانشکده پزشکی دانشگاه ییل،

(David Katz of Yale University’s Medical School)، ماساژ عاری از اثرات جانبی شناخته شده است و طبق دستاوردهای ما، روند درمانی شفافی را طی می­کند."

مزایای ماساژ برای زانو

با مطالعه­ بر روی افرادی که به اُستئوآرتریت (بیماری مزمن مفصلی)، مبتلا شده بودند و خواهان استفاده از اثرات ماساژ ریلکسی مستمر نیز بودند، مشخص شد کسانی که ماساژ سوئدی 60 دقیقه­ای را هفته­ای یک یا دو بار برای مدت دو ماه گذرانده بودند، درد کمتر و عملکرد بهتری را در زانوهایشان حس میکردند. پژوهشگران نتیجه گرفتند که ماساژ، واقعا موثر و کارآمد است. حتی در افرادی که مشکلی در زانو ندارند، ماساژ سطح سروتونین را افزایش داده و به عنوان تسکیندهنده طبیعی درد در بدن عمل می­کند و منجر به کاهش استرس و بهبود خواب عمیق میشود.هرکسی که در زانوها، مفاصل و... احساس مشکل و استرس میکندمی­تواند از مزایای ماساژ در مراکز ما برخوردار شود.

می خواهم ماساژ بگیرم