نکات سلامتی 9

سلامتی

۴۱: حمام کردن با آب خیلی داغ پوستتان را خشک خواهد کرد و باعث می‌شود زودتر پیر شوید. آب ولرم برای حمام کردن مناسب‌تر است. بعد از حمام که پوستتان هنوز رطوبت دارد روی آن لوسیون بزنید تا بهتر جذب پوست شود. اضافه کردن کمی روغن‌زیتون به شامپو بدنتان هم می‌تواند به شاداب نگه داشتن پوستتان کمک کند.

شبدا ماساژ سلامتی
۴۲: با خشک کردن درست بدنتان می‌توانید گردش خونتان را تقویت کرده و به غدد لنفاوی خود کمک کنید. کمک به عملکرد غدد لنفاوی باعث می‌شود عفونی نشوند. برای خشک کردن بدنتان حوله را از بالاتنه به سمت کشاله‌ی ران بکشید و برای خشک کردن بالاتنه از کمر به سمت زیربغل‌ها.

۴۳: در کشور ما ۱۲ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال مبتلا به دیابت نوع ۲ هستند. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که این نوع دیابت اغلب بخشی از یک سندرم متابولیک (سندرم X) است که شامل فشارخون بالا و سایر عوامل خطرزای بیماری‌های قلبی است. اکثر افراد مبتلا به‌خاطر بیماری‌های قلبی جان خود را از دست می‌دهند. بنابراین همیشه سطح قند و فشارخون و همچنین کلسترول خود را کنترل کنید.

۴۴: استرس و رابطه‌ی جنسی اصلاً با هم جور درنمی‌آیند. تحقیقات نشان می‌دهد که استرس، بچه‌ها و کار مهمترین عوامل برای پایین آمدن میل‌جنسی هستند. با تکنولوژی‌های جدید کار کردن از خانه را امکان‌پذیر می‌کند هم مرز بین کار و زندگی شخصی از بین رفته است. مردم معمولاً ساعات طولانی‌تری کار می‌کنند و کار همه جای زندگی‌شان را تحت‌تاثیر خود قرار داده است، ازجمله زندگی جنسی‌شان را. وقتش رسیده که رابطه‌ی جنسی را به یکی از اولویت‌های زندگی‌تان تبدیل کنید.

۴۵: خواب خوب و استراحت بدن را التیام می‌بخشد و خطر مشکلات قلبی و روانی را پایین می‌آورد.

shabda

می خواهم ماساژ بگیرم