نکات سلامتی 8

سلامتی


۳۶: اگر می‌خواهید پوستتان جوان بماند، از لوسیون‌های آفتاب عطردار که بوی روغن نارگیل یا پرتقال می‌دهند دوری کنید. این لوسیون‌ها حاوی پسورالِن هستند که روند پیری را تسریع می‌کند. همچنین سعی کنید از آفتاب گرفتن و سولاریوم خودداری کرده و درعوض برای برنزه شدن از اتوبرنزها استفاده کنید.

شبدا ماساژ سلامتی
۳۷: کرم‌های ضدآفتاب نمی‌توانند جلوی ابتلا به آفتاب‌سوختگی یا سرطان پوست را بگیرند چون بیشتر افراد نمی‌دانند چطور باید آن را درست مصرف کنند. سعی کنید کرم ضدآفتاب را به طور کامل روی پوستتان پخش کنید و هر چند ساعت یکبار آن را تمدید کنید.

۳۸: تا می‌توانید بخندید. همیشه شنیده‌اید که خنده بر هر درد بی‌درمان دواست. واقعاً هم اینطور است. تحقیقات ژاپنی نشان داده است که خندیدن سیستم‌ایمنی بدن را تقویت کرده و به بدن برای مقابله با واکنش‌های حساسیت‌زا کمک می‌کند.

۳۹: روابطی که به دردتان نمی‌خورد را تمام کنید. نباید وقتتان را در بن‌بست‌ها تلف کنید. سعی کنید دنبال چیزهای معنادارتری باشید. وقتی خودتان را اسیر یک رابطه‌ی ناسالم می‌کنید، موقعیت‌های خوب دیگر را هم از دست می‌دهید.

۴۰: افراد قوی کمک می‌گیرند. فشردن دندان‌هایتان رو ی هم و حرص خوردن دردی را دوا نمی‌کند. کمک گرفتن نشانه‌ی قوی بودن شماست و مطمئن باشید دیگران به‌خاطر این شجاعت به شما احترام خواهند گذاشت. در روابط مشکل‌دار آن طرفی که از رفتن پیش متخصص سر باز می‌زند معمولاً طرف مشکل‌دارِ رابطه است.

shabda

می خواهم ماساژ بگیرم