نکات سلامتی 6

سلامتی

۲۶: حداقل یک ساعت بعد از ورزش کربوهیدرات مصرف نکنید. اینکار بدنتان را مجبور می‌کند از چربی‌های بدن تغذیه کند. طی آن یک ساعت می‌توانید از مایعات بدون قند و میوه‌ها استفاده کنید.

شبدا ماساژ سلامتی
۲۷: با مربی‌خصوصی تمرین کنید. باید تنفس درست و نحوه‌ی صحیح انجام حرکات ورزشی را یاد بگیرید. با کمک گرفتن از مربی‌خصوصی می‌توانید زمان کمتری در باشگاه بگذرانید و در عین حال نتیجه‌ی بسیار بهتری بگیرید.

۲۸: سراغ سیگار نروید و اگر هم می‌کشید تمام تلاشتان را به کار بگیرید که ترکش کنید. گول این حرف‌ها که مادربزرگ من تا ۹۰ سالگی سیگار می‌کشید را نخورید چون صاحبان کارخانه‌های سیگار هم آن را باور نمی‌کنند. سیگار و انواع دخانیات علاوه بر مشکلات شناخته‌شده‌ای قلبی و سرطان، کاهش تراکم استخوان را هم تسریع کرده و جریان خون  را هم مسدود می‌کند.

۲۹: تاریخچه‌ی خانوادگی‌تان را مطالعه کنید. اگر بیماری ارثی‌ای در خانواده‌تان وجود دارد باید از آن باخبر باشید. طبق گزارشات کلینیک مایو، فهمیدن علت مرگ پدر و مادربزرگ‌هایتان اطلاعات مفیدی برای نجات زندگی‌تان در اختیارتان قرار می‌دهد.

۳۰: خودتان مرتب سینه‌هایتان را معاینه کنید. شوهرتان هم مطمئناً خوشحال خواهد شد به شما کمک کند. بهترین زمان معاینه‌ی سینه‌ها یک هفته بعد از تمام شدن عادت‌ماهانه‌تان است.

shabda

می خواهم ماساژ بگیرم