نکات سلامتی 2

سلامتی

۶: معنوی‌تر شوید. طبق تحقیقی که در دانشگاه هاروارد انجام گرفت، مشخص شد بیمارانی که برای درمان خود دعا می‌کردند سریع‌تر از آنهایی که دعا نمی‌کردند معالجه می‌شدند، حتی اگر دعا کردن‌هایشان آگاهانه‌ هم نبوده باشد.

شبدا ماساژ سلامتی
۷: از موادغذایی بودار استفاده کنید. سیر، پیاز، تره‌فرنگی و پیازچه حاوی موادمغذی‌ای هستند که برای سلامتی بسیار مفیدند. تحقیقی که در موسسه‌ی سلامت کودکان در کیپ‌تاون انجام گرفت مشخص کرد که خوردن سیر خام به مقابله با عفونت‌ها و بیماری‌های حاد دوران کودکی کمک می‌کند. دقت کنید که گرما خواص این موادغذایی را از بین می‌برد، بنابراین بهتر است آنها را به صورت خام استفاده کنید. اگر از بوی آنها خوشتان نمی‌آید می‌توانید از قرص آنها استفاده کنید.

۸: یک لیوان چای سبز در روز بسیار برای سلامتی مفید است. تحقیقات متعددی این را تایید کرده‌اند ولی یک تحقیق جدید نشان داده است که پلی‌فنول‌های موجود در چای سبز، شراب قرمز و زیتون به محافظت از شما دربرابر سرطان سینه هم کمک می‌کنند. همچنین گفته می‌شود که آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن برای محافظت دربرابر آلاینده‌های محیطی مثل دود دخانیات مفید است.

۹:با خوردن شیر و ماست در روز کلسیم موردنیاز روزانه را به بدنتان برسانید. این موادغذایی استخوان‌های شما را محکم نگه می‌دارند. یادتان باشد که تراکم استخوان شما بعد از سی سالگی کمتر می‌شود. شما روزانه به ۲۰۰ میلی‌گرم نیاز دارید که بهتر است آن را با منیزیم ترکیب کنید تا جذب بدنتان شود.

۱۰: بلوبری، توت‌فرنگی و تمشک حاوی ماده‌ی مغذی به نام آنتوسیانیدین هستند که آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی است. این میوه‌ها به‌علاوه‌ی انگور قرمز همچنین حاوی رسوراترول هستند که گفته می‌شود دربرابر بیماری‌‌های قلبی و سرطان از بدن محافظت می‌کند.

shabda

می خواهم ماساژ بگیرم