عادات بد مریض کننده

عادتهای بد که باعث مریضی می شوند

برخی عادات روزانه هستند که شاید به نظر عادی بیایند، اما موجب بیماری خواهند شد.طبق آخرین تحقیقات بسیاری از عادات روزانه ما که از نظر خودمان بسیار عادی هستند برای سلامتی مضر و موجب مریضی می‏شوند و ما اصلا فکرش را هم نمی‎‏کنیم. به همین دلیل در این مطلب سعی داریم شما را با برخی از این عادات آشنا کنیم.

شبدا ماساژ

ورزش کردن

بسیاری از مردم فکر می‎کنند رفتن به باشگاه در طول روز ضامن سلامتی است. اما باید بدانید اگر در ساعات غیر از ورزش تحرک نداشته باشید فشار و کلسترول خون تحت تاثیر قرار می‏گیرد.

کفش پاشنه بلند

خانم‌ها بعد از پوشیدن کفش پاشنه بلند خیلی اوقات در قسمت پا احساس درد دارند و فکر می‎کنند طبیعی است. اما این درد نشانه التهاب است و در آخرین تحقیقات مشخص شده حتی می‏تواند باعث حمله قلبی شود.

خوردن ناخن

این کار فراتر از یک عادت با جلوه بد است و باعث بیماری هم می‏شود. درتحقیقات مشخص شده یکی از اولین مشکلاتی که ایجاد می‏کند اسهال و استفراغ به خاطر باکتری کولی زیر ناخن‎ها است.

سیگار کشیدن

اگر دلیل اصلی سرطان بودن کافی نیست تا از سیگار کشیدن دست بردارید، بهتر است این موضوع را هم بدانید که سیگار کشیدن سیستم ایمنی بدن را تضعیف می‏کند.

رخت‎خواب

خبر بد این است که دیر به دیر شستن رخت‌خواب اصلا توصیه نمی‏شود، چون باکتری‌ها عاشق محیط گرم و مربوط برای رشد و زندگی هستند. در نتیجه اولین خطرها متوجه پوست شماست.

shabda

می خواهم ماساژ بگیرم