کارت دعوت برای برگزاری یک جلسه ماساژ ریلکسی و امتیازات شگفت‌انگیز آن (برای اعضاء الماسی و رویال شبدا)

همه ما موقع رضایت از یک کالای با کیفیت و یا دریافت یک سرویس مطلوب، دوست داریم که آن را به عزیزان خود نیز سفارش دهیم  و در موردش اطلاع‌رسانی کنیم. به عبارت بهتر دوست داریم از همان لذتی که ما از مصرف آن کالا و یا سرویس به همراه می‌بریم عزیزان ما نیز آن لذت را تجربه را کنند. زیرا دراین حرکت، ما به صورت ناخودآگاه به آرامش و رضایت درونی مخصوص می‌رسیم و حالمان بهتر می‌شود.

 این ایده برای اعضا الماسی و رویال شبداماساژ، به صورت سیستم درآمده و امکان گسترش آرامش به دوستان و عزیزان نیز مهیا شده است.  در پی این حرکت نه تنها به یک رضایت درونی و آرامش مخصوص ازاین معرفی می‌رسیم، بلکه منافع مالی قابل توجهی نیز برای خود (اعضا الماسی و رویال) و همچنین برای عضو جدید فراهم می‌گردد.

لازم به توضیح است که اگرظرفیت عضوگیری تکمیل شده باشد وامکان عضوگیری برای مرکز مربوطه، امکان‌پذیرنباشد، دراینصورت ثبت نام افراد دعوت‌شده  تکمیل می‌گردد و این عزیزان درلیست انتظارعضویت برای امرکز مربوطه یا مراکزدیگر قرارمی‌گیرند.  به محض به وجود آمدن جای خالی پذیرش و ثبت نام کامل برای پکیج‌های عضویت، امکان استفاده ازاین امتیازبه صورت کامل ممکن می‌گردد‌.

خبرخوش اینکه اگر روند دعوت میهمان شما و ثبت نام دربازه 20 روزاول عضویت الماسی و رویال به هردلیل ممکن نشد، شما بازهم این امتیاز را تا آخر اعتبار عضویت خودتان به همراه دارید ولی تنها با نصف پاداش

می خواهم ماساژ بگیرم