آپشن ریلکس کارت‌های هدیه (برای اعضاء رویال شبدا ماساژ)

همه ما این تجربه را داشته‌ایم که ساعت‌ها و حتی روزها، برای انتخاب هدیه‌ای شایسته برای عزیزمان، به مناسبتی خاص، وقت بگذاریم.

 امروزه دیگر در جوامع با رشد فرهنگی بالا این مسئله که برای تهیه‌ی هدیه‌ها فکر و زمان گذاشته شود کاملا جاافتاده است و چنین هدیه‌هایی ارزش کاملا بیشتری نسبت به دیگر هدیه‌ها، از چشم دریافت‌کننده هدیه دارد.

شما هم اگر جزو اعضاء رویال شبداماساژ هستید، می‌توانید امکان برگزاری انواع جلسات یک ساعته و وی‌آی‌پی شبداماساژ را به هرکسی، به هرآدرسی و درهرمناسبتی از جلسات پکیج خودتان هدیه کنید. تجربه نشان داده است که در زندگی‌های امروزی شهری، هدیه‌ آرامش، جزو موثرترین هدیه هاست. ریلکس کارت‌های هدیه شبداماساژ، هدیه‌ای است از اعماق فکر به مقصد اعماق دل‌ها.

                 انواع ریلکس کارت های هدیه شبدا:

- THANK YOU                                                 - ولنتاین

- ME                                                              - روز زن و یا روز مادر

- برای تبریک روز تولد (HAPPY BIRTHDAY)             - روز مرد یا روز پدر

- برای تبریک عروسی (کادوی عروسی)                     - بعد از زایمان – تشکر از مادر بچه

- به مناسبت موفقیت                                             - هالیدی کارت

- به مناسبت قبولی در دانشگاه                                    و یا هرمناسبتی که شما می‌خواهید.

 

نکته مفید1: ریلکس کارت‌های هدیه جلسات وی‌آی‌پی شبداماساژ، امکان نصب آپشن آروماتراپی و آپشن شرینگ میهمان جلسه و بسته‌بندی را نیز دارند. درصورت درخواست، امکان استفاده ازاین مزایا برای هدیه‌گیرنده ممکن است؛ حتی با پیام ویژه درخواستی شما برای هدیه گیرنده به مناسبت خاصی که هدیه می‌دهید.               

نکته مفید2: امکان ارسال بسته هدیه به صورت پستی، با هزینه مربوطه و ارسال فایل هدیه با متن مربوطه به صورت مجازی و پیام ویژه درخواستی شما برای هدیه گیرنده به مناسبت خاصی که هدیه  می‌دهید، جزو سرویس های ما می‌باشد. لطفا درصورت نیاز استفاده کنید.

می خواهم ماساژ بگیرم